צור קשר על אינטרנט והעסק שלכם אודות שיווק נכון -תיק עבודות דף הבית שיווק נכון-דף הבית
מאמרים אודות תיק עבודות דף הבית
שיווק נכון-תיק עבודות שיווק נכון-אודות שיווק נכון-מאמרים שיווק נכון-צור קשר שיווק נכון-דף הבית שיווק נכון שיווק נכון-תיק עבודות שיווק נכון-מאמרים שיווק נכון-צור קשר שיווק נכון-דף הבית

מאמרים >>> פרסום ממומן בגוגל – SEM

לרשותכם מספר מאמרים והסברים בנושא פרסום מודעות ממומן בגוגל:

מה זה גוגל ADWORDS ?

• מערכת פרסום של גוגל המאפשרת לבעלי אתרים לפרסם מודעות ממומנות לצד חיפושים אורגנים.

• איך זה עובד ? ברגע שמחפש הקליד מילות חיפוש במנוע החיפוש, מוצגות תוצאות אורגניות ומודעות ממומנות של בעלי האתרים. מתאים להשגת פעולה מידית.

• ישנה אפשרות נוספת, פרסום ברשת המדיה של גוגל)הצגת מודעת בתוך אתרי שותפים).מתאים יותר למיתוג .
רשת המדיה מאפשרת לפרסם רק באתרים ספציפיים במיקום ספציפי  או לפי קהלים, נושאים, שיווק מחדש ועוד.

• אפשרות שלישית - לקדם סרטונים ביוטיוב.

יתרונות הפרסום ב ADWORDS

• מהיר - ניתן להרים קמפיין פרסום תוך 10 דקות.

• רלוונטי - ממוקד לפי מילות חיפוש של המשתמש.

• תשלום רק עבור הלחיצות – PPC  . לא לחצו לא שילמת.

• מדיד – ניתן למדוד את אפקטיביות הפרסום בקלות.

• שליטה על התקציב, שעות פרסום, שפות, מיקומים ועוד. ניתן להשהיה או הפסקה בכל רגע.

• ממוקד לאתרים מסוימים, קהלים, נושאים, שיווק מחדש.

• אפשרות פרסום לטלפונים ניידים עם אפשרות לקבל מספר טלפון במקום להגיע לאתר העסק.

• הגעה לקהל יעד רחב במיוחד ברשת המדיה ויוטיוב.

חסרונות הפרסום ב ADWORDS

• עלויות – במלים תחרותיות אפשר להגיע לעלויות גבוהות.

• דורש מיומנות מקצועיות וזמן ניהול.
בנייה לא מקצועית של קמפיין תביא לתוצאות לא אפקטיביות של הפרסום ולבזבוז כסף.

• פילוח לפי מיקום גאוגרפי בארץ לא עובד טוב.

• פרסום ברשת המדיה לא תמיד אפקטיבי למכירה מידית אלא יותר למיתוג, מתאים לעסקים גדולים.

איך זה עובד?

• דרוג המודעות לפי שיטת מכירה פומבית :

• עלות מקסימלית לקליק X ציון האיכות = דרוג המודעה. ככול שהציון האיכות או התקציב גבוה יותר המיקום של המודעה גבוה יותר.

• ציון איכות מורכב מכמה מרכבים עיקריים – שיעור הקלקות, דף הנחיתה, רלוונטיות ועוד.

• שיפור ציון האיכות יכול להביא להפחתה משמעותית בעלויות הפרסום. זה המפתח לחסוך בעלויות וזה גם האינטרס של גוגל, הרוצה לספק חווית שימוש חיובית למחפשים.

טיפים: כיצד לנהל נכון חשבון AdWords

• הגדרות מסע פרסום נכונות:
מיקוד לפי שפה ומיקום – אחרת לא רואים את המודעה.
הפרדה של רשת החיפוש והמדיה למסעות פרסום שונות
מתן הצעות מחיר ידנית במקום אוטומטית
שימוש בתזמון מודעה כולל מחיר שונה לכל שעה ביום.
שימוש בכלים מתקדמים כגון : לחץ להתקשר לניידים או site links ניסויים ועוד.

• מדידה ומעקב של מסע הפרסום ועדכונו כל הזמן.

• שימוש במונחי החיפוש -להפעיל את המודעה בפועל בכדי לקבל רעיונות למילות חיפוש נוספות או למילות חיפוש שליליות.

• שימוש במילות מפתח שליליות- קמפיין ממוקד ולא רחב.

• הרצה של מודעה מספר מסעות פרסום ומספר קבוצות מודעות לפי מספר השירותים והמוצרים באתר.

• דף נחיתה שונה עבור כל שירות או  מוצר.

• עבודה עם  מעקב המרות למדידת עלות להמרה.

• שליטה בכלים השונים בתוכנה ובמגוון האפשרויות, בכדי למקסם את הקמפיינים.
כגון : מחקר מילות מפתח, תצוגה מקדימה ואבחון בעיות ועוד...

 

 

 

 

 

שירותים

קידום אתרים אורגני
..............................................
פרסום ממומן בגוגל
..............................................
בניית אתרים
..............................................
עיצוב אתרים
..............................................
שיווק באמצעות רשתות חברתיות
..............................................
ייעוץ והדרכה בנושא שיווק באינטרנט
..............................................
אחסון אתרים
..............................................

מאמרים:
קידום אתרים אורגני (seo)
פרסום ממומן בגוגל (sem)
בניית אתרים
עקרונות בשיווק שכדאי לאמץ
רכישת כתובת אינטרנט (domain)
דפי נחיתה
הנותן הוא המקבל
למה כדאי לתת למפרסם מקצועי לנהל
את הקמפיין שלך?

למי מתאים הפרסום בגוגל ?

סרטוני הדרכה בנושא פרסום בגוגל

 

  nachon@nachon.co.il 050-7664574 כל הזכויות שמורות לשיווק נכון ©
סרטוני הדרכה בנושא פרסום בגוגל